تعمیر تلویزیون آب خورده

تعمیر تلویزیون آب خورده

تعمیر تلویزیون های آب خورده با دستگاه فلت زن در تعمیرگاه انجام میشود. این دستگاه یکی از پیشرفته ترین تجهیزات در صنعت تعمیر تلویزیون محسوب میشود.

آب خوردگی به عنوان یکی از رایج ترین دلایل خرابی تلویزیون در ایران مطرح است اما تنها راه حل شرکتها برای حل این مشکل تعویض کل پنل تلویزیون است،کما اینکه پنل یک تلویزیون به تنهایی 50 تا 70 درصد قیمت تلویزیون را شامل می گردد و بسیار گران است از همین رو بسیاری از هموطنان تعویض تلویزیون را به تعویض پنل ترجیح می دهند.

تکنیک tv راه حل کم هزینه تری برای تعمیر تلویزیون های آب خورده دارد،ما پنل تلویزیون آب خورده شما را با حداقل هزینه تعمیر می کنیم و آن را به حال اولش باز می گردانیم. تعمیر آب خوردگی تلویزیون با دستگاه فوق پیشرفته صورت گرفته و به صورت کاملا تضمینی انجام می گیرد.

تعمیر تلویزیون ال ای دی آب خورده

آب خوردگی تلویزیون یک خرابی است که ممکن است برای هر تلویزیون پیش بیابید. آب خوردن در تلویزیون های ال ای دی باعث خط افتادن بر روی تصویر می شود. بعد از آب خوردگی تلویزیون حتما اقداماتی که در بالا توضیح دادیم را انجام دهید. در صورتی که مشکل برطرف نشد می توانید با مرکز تخصصی تعمیر پنل تلویزیون تماس بگیرید. 

معمولا در صورتی که آب خوردگی تلویزیون زیاد نباشد و به قسمت شیشه ای صفحه تلویزیون آسیب وارد نشده باشد، تلویزیون آب خورده قابل تعمیر می باشد. همان طور که توضیح دادیم آب باعث سولفاته شدن مدارات پنل تلویزیون می شود. بهتر است اگر خط افقی یا عمودی روی صفحه افتاده است تلویزیون را از برق بکشید و با مرکز تکنیک TV تماس بگیرید.

هرچه میزان خرابی بر روی پنل و برد آدرس پنل کمتر باشد احتمال درست شدن تلویزیون بیشتر است. یک نکته بسیار مهم این است که به هیچ عنوان سعی بر باز کردن و تمیز کردن تلویزیون نکنید چون باعث می شود که آسیب جدی به صفحه تلویزیون شما وارد شود، در این صورت تلویزیون دیگر قابل تعمیر نمی باشد.

 

2 دیدگاه

  • راضیه ستاری

    سلام وقت بخیر مشکل اب خوردگی پنل یه بارتعمیرشدفقط یه خط وسط بودبعددوباره بعدیک ماه یک قطره اب روی پنل ایجاد ‌شددوباره صفحه سیا شدصداداره صفحه سیاه هزینه تعمیرشدن چنددرصدتضمین صحت سلامت بودن به حالت اولیه تلوزیون هستش وچطور برای تعمیربه دست شمابرسانیم ممنون

    • admin

      سلام. برای اعلام هزینه برای تلویزیون های آب خورده دستگاه باید بررسی شود و با توجه به میزان خرابی هزینه تعمیر مشخص شود.

  • ارسال دیدگاه

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *